elegance shoppe ELEGANCE SHOPPE: PENDAFTARAN PERNIAGAAN DENGAN SSM elegance shoppe

Thursday, June 27, 2013

PENDAFTARAN PERNIAGAAN DENGAN SSM

salam semua....alhamdulilah akhirnya dapat jugak saya reg perniagaan kecil saya dengan SSM....saya reg SSM di cawangan Putrajaya di bangunan KPDNKK kat ground floor....sekejap je...tak sampai 30 minit...tak rame org pun.....tapi sedihnya tak dapat daftar atas nama eleganceshoppe coz tak available....so lastly saya register atas nama LOVINDA SHOPPE....nak daftar perlu bayar rm70 setahun....so ak reg tuk setahun je.....hopefully anda semua yakin untuk membeli dengan saya....mari lihat ap yg saya ambil gmbr...

 ini lah bangunan KPDNKK yang ada SSM

 papantanda tunjuk bangunan KPDNKK

 nampak tu tunjuk KPDNKK

 ni la borang yang kene isi...perlu isi nama yg nak reg....

borang maklumat peniagaan dan diri

 ini la tempatnya....senang je....
 resit bukti pembayaran telah dibuat

surat perakuan pendaftaran SSM

No comments:

Post a Comment