elegance shoppe ELEGANCE SHOPPE: BEDAK SEJUK TANAKA YANG SANGAT BEST elegance shoppe

Tuesday, June 25, 2013

BEDAK SEJUK TANAKA YANG SANGAT BEST

anda mengalami masalah jerawat....
kulit kusam dan beminyak...
terdapat banyak blackhead and whitehead?
inginkan kulit lembut...
tidak jumpa produk yg sesuai...
ingin kulit putih dan cantik seperti nora danish...
ingin cari produk dari bahan semula jadi...
ingin cari produk pelbagai fungsi
foundation?sunblock?bedak sejuk?
boleh guna satu badan selain muka....

saya berbesar hati ingin membantu anda...
tidak perlu pening2 nak keluar rumah....
dapat produk tersebut dari saya...
100% dijamin halal dan berkualiti..
produk tersebut adalah

BEDAK SEJUK TANAKA DARI MYANMAR


pakai sekali pasti ingin pakai berkali-kali...
jangan tunggu lagi dapatkan segera dari saya...
pulangan wang dikembalikan jika tidak berpuas hati...
insyaallah dengan izin tuhan berkesam pada anda yang mengalami masalah seperti di atas

dapatkan pada harga RM40 free postage...

saya bantu anda, anda bantu saya...

untuk yang berada di Kajang, bangi , cheras, serdang, balakong boleh COD

hubungi saya tie 0176221621

anda boleh call/sms/whatsapp/wechat/

atau email ke saya inda_oner@yahoo.com

atau FB saya tie lovinda or eleganceshoppe




No comments:

Post a Comment