elegance shoppe ELEGANCE SHOPPE: baju@kebaya pengantin elegance shoppe

Friday, July 30, 2010

baju@kebaya pengantin

Saya ada mengambil pre-order baju kebaya dari indonesia sesuai di pakai pada majlis pertunangan,pernikahan atau persandingan..terdapat pelbagai design yang menarik yang boleh dipilih untuk dipakai pada hari bersejarah tersebut dengan harga yang berpatutan dan berbaloi...saya juga menjual kain satin dari indonesia yang murah dan berbaloi untuk dibuat baju melayu atau kain....tempahan kain beserta kain tile boleh juga dibuat disini..anda perlu memberi saiz pinggang, punggung dan labuh kain...teman saya diindonesia akan buat....anda tempah pada saya anda sudah jimat duit temapahan, minyak,makan dan kepenatan...

saya akan bagi harga yang terbaik untuk anda...harga adalah termasuk kos penghantaran dari indonesia tetapi tidak termasuk kos pos ke rumah anda...

No comments:

Post a Comment